Tuesday, May 24, 2011

Millennial Temple

INGATLAH Firman Allah Taala: "Orang`orang kafir Yahudi dari bani Israil telah dilaknat (di dalam Kitab`kitab Zabur dan Injil) melalui lidah Nabi Daud dan Nabi Isa ibni Maryam. Yang demikian itu disebabkan mereka menderhaka dan selalu menceroboh". (Surah 5 Al-Ma’idah: Ayat 78)




Z A L I M U M

Millennial Temple

Ini adalah Milennial Temple (atau Temple Mount) yang telah dirancang pembinaannya di atas tapak Masjid Al-Aqsa. Rekabentuk dan senibina Millennial Temple ini telah dirancang bertahun-tahun dan ada jurupelan yang mengkaji senibina kuil-kuil Yahudi terdahulu seperti Ezekiel Temple dan Solomon Temple untuk menghasilkan senibina Milennial Temple ini selama 30 tahun.


Untuk merealisasikan Milennial Temple ini, pihak Jesuit dengan kerjasama 'The Masonic's Papacy' di bawah kawalan Freemasonry dan pemerhatian Zionis Antarabangsa menjalankan plan yang digelar 'Roadmap War' di mana mereka ingin membersihkan tapak itu dari kewujudan Masjid Al-Aqsa dan di antara perancangannya yang telah atau akan dilaksanakan ialah:

*menjauhkan orang Islam dari Masjid Al-Aqsa supaya melupakan masjid itu atau berasa tidak ada kena mengena dengan masjid itu dengan menyebarkan di media-media atau gambar-gambar Masjid Al-Sakhrah (Dome of The Rock-berkubah emas) sebagai Masjid Al-Aqsa yang sebenar sedangkan Masjid Al-Aqsa berkubah hijau dan terletak lebih kurang 91.44 meter dari Dome of The Rock.

*menjalankan propaganda Islam sebagai punca keganasan dunia dan melancarkan perang salib ke atas keganasan (sebenarnya ke atas Islam).


Jadi Islam dikambinghitamkan-rujuk 911

*merekrutkan sebahagian orang Islam sebagai Masonik (selalunya orang-orang yang berpengaruh, para pemimpin dan ahli perniagaan)

Kemudian apabila Milennial Temple siap, mereka akan menabalkan 'The Black Pope' untuk menjadi Raja Satu Kerajaan Dunia (One World Government) yang menjalankan Order Baru Dunia (New World Order) selain menjaga keturunan Yahudi sebagai bangsa pilihan Tuhan.

Ini adalah perancangan Jesuit;Nasrani dan Freemasonry/Zionis;Yahudi untuk menghancurkan musuh mereka sepanjang zaman; Islam.

Jata Jesuit-Freemason


Jeneral Agung Jesuit (Society of Jesus) mengawal semua tahap tertinggi Freemasonry, termasuk kedua-dua Scottish Rite (Protestant) dan York Rite (Roman Catholic). Huruf G di tengah-tengah lambang Freemasonry 'Jangka dan Sesiku' merujuk kepada bukan sahaja 'Generation' dan 'Gnosticism' tetapi juga bermaksud 'Gesu'. Gesu adalah nama kepada aliran Jesuit yang terbesar dan terkuat di gereja Rom. Oleh itu, aliran ini mengawal segala perancangan ke atas Islam, Protestant (Majlis Gereja Sedunia dan Majlis Gereja Kebangsaan), Yahudi, kebanyakan organisasi Baptis dan Majlis Paus dengan satu pihak yang dipanggil The Egyptian-Luciferian Craft of Freemasonry.

Di bawah ini adalah lambang, jata atau pingat-pingat yang ditempuhi di dalam organisasi Jesuit-Freemasonry.


Order Of The Knights Templar


Yang memulakan Perang Salib adalah Paus Urban II. Pada tahun 1095, dia telah mengadakan Konsili Clermont, di mana doktrin Kristian sebelumnya yang cinta kepada kedamaian ditinggalkan.

Perang suci diserukan, dengan tujuan untuk merebut tanah suci dari tangan orang-orang Islam. Sebagai tindakan lanjut dari pertemuan konsili, terbentuklah pasukan Pejuang Salib yang amat besar, terdiri dari para tentara, dan puluhan ribu rakyat biasa.

Para ahli sejarah percaya bahwa keupayaan Urban II didorong oleh keinginannya untuk mengatasi pencalonan seorang pesaingnya dalam kepausan. Sedangkan di balik sambutan penuh semangat dari para raja, pedagang, dan bangsawan Eropah atas seruan Paus, tujuan mereka pada dasarnya bersifat keduniaan. Sebagaimana diungkapkan oleh Donald Queller dari Universiti Illinois,

"Kesatria-kesatria Perancis menginginkan lebih banyak tanah. Pedagang-pedagang Italia berharap untuk mengembangkan perdagangan di pelabuhan-pelabuhan Timur Tengah.... Sejumlah besar orang miskin bergabung dengan ekspedisi sekadar untuk melarikan diri dari kerasnya kehidupan sehari-hari mereka".

Sepanjang jalan, ekspedisi ketenteraan yang besar ini membunuh banyak orang Muslim, dan bahkan Yahudi, dengan harapan untuk menemukan emas dan permata. Pejuang-pejuang salib bahkan membelah perut korban-korban mereka untuk menemukan emas dan batu-batu berharga yang mungkin telah mereka telan sebelum mati.

Begitu besarnya ketamakan para pejuang salib akan harta, sehingga tanpa sesal mereka merompak kota Kristian Konstantinopel (Istanbul) pada Perang Salib IV, dan melucuti daun-daun emas dari lukisan-lukisan dinding Kristian di Hagia Sophia, padahal mereka juga orang-orang Kristian.

Pejuang-pejuang salib membunuh semua yang hidup di tanah yang mereka taklukkan. Setelah perjalanan yang panjang dan sulit, serta begitu banyak perampasan dan pembunuhan orang-orang Islam dan Yahudi, pasukan tentera campuran yang disebut Pejuang Salib ini tiba di Jerusalem di tahun 1099.

Ketika akhirnya kota itu jatuh, setelah pengepungan selama hampir lima minggu, para Pejuang Salib masuk. Mereka melakukan kekejaman hingga ke tahap yang jarang disaksikan dunia. Semua orang Muslim dan Yahudi di kota itu mati di hujung pedang. Dalam cerita seorang ahli sejarah,

"Mereka membunuh semua orang Saracen (panggilan untuk orang-orang Arab ketika itu) dan Turki yang mereka temukan, baik lelaki maupun wanita".

Salah seorang Pejuang Salib, Raymond of Aguiles, menyombongkan kekejaman ini:

"Nampaklah pemandangan yang menakjubkan. Sebagian orang-orang kami (dan ini lebih murah hati) memenggal kepala-kepala musuh; yang lainnya memanah mereka, sehingga berjatuhan dari menara-menara; yang lain lagi menyiksa lebih lama dengan melemparkan mereka ke dalam api.

Tumpukkan kepala, tangan, dan kaki terlihat di jalan-jalan kota. Orang harus mencari jalan di antara mayat-mayat manusia dan kuda. Tetapi ini belum apa-apa dibandingkan dengan apa yang terjadi di Kuil Sulaiman (Solomon Temple), tempat kebaktian keagamaan biasanya dinyanyikan di dalam Kuil dan serambi Sulaiman, orang-orang berkuda berkubang darah hingga ke lutut dan tali kekang mereka".

Selama dua hari, pasukan Pejuang Salib membunuh sekitar 40.000 Muslim dengan cara yang sangat biadab.Pejuang Salib kemudian menjadikan Jerusalem ibukota mereka, dan membangun Kerajaan Latin yang membentang dari perbatasan Palestin hingga ke Antioch (Antokiah).

Kemudian, para Pejuang Salib mulai berupaya untuk memperjuangkan posisinya di Timur Tengah. Untuk mempertahankan apa yang telah mereka bangun, mereka perlu membangunkan satu organisasi.

Untuk itu mereka membentuk aliran-aliran ketenteraan, dalam bentuk yang belum pernah ada sebelumnya. Anggota aliran-aliran ini datang dari Eropah ke Palestin, dan tinggal di semacam biara, di mana mereka menerima latihan ketenteraan untuk memerangi orang Islam. Antara aliran yang terkemuka ketika itu ialah Order Of Knights Teutonic, Order of The Knights Hospitality, Order of The Knights St John dan sebagainya.

Sementara itu, salah satu dari aliran-aliran ini berbeza dengan yang lainnya. Ia mengalami perubahan yang akan mempengaruhi perjalanan sejarah. Namanya: Order of The Knights Templar.


Riwayat Knights Templar


Kesatria Templar, atau lengkapnya, Tentara Miskin Pengikut Jesus dan Kuil Sulaiman, dibentuk pada tahun 1118, 20 tahun setelah Tentara Salib merebut Jerusalem. Pengasas aliran ini adalah 2 kesatria Perancis, Hugh de Payens dan Godfrey de St. Omer.

Bermula dari sembilan anggota, aliran ini terus berkembang. Nama kuil Sulaiman digunakan kerana mereka membina pangkalan di gunung kuil, yakni lokasi reruntuhan kuil tersebut. Di sini pula berdiri Dome of the Rock (Qubah As-Sakhrah).

Kesatria Templar menyebut dirinya 'tentara miskin', tetapi dalam waktu singkat mereka menjadi kaya-raya. Mereka mengawal penuh para penziarah Kristian (pilgrim) yang datangnya dari Eropah ke Palestin, dan hidup mewah dari wang para penziarah tersebut.

Mereka pula yang pertama kali menyelenggarakan sistem cek dan kredit, menyerupai yang ada pada sebuah bank. Menurut penulis Inggeris, Michael Baigent dan Richard Leigh, mereka membangun semacam kapitalisme abad pertengahan, dan merintis jalan menuju perbankan moden dengan transaksi mereka yang berasaskan riba.

Kesatria Templar inilah yang paling bertanggung jawab atas serangan-serangan pejuang salib dan pembunuhan orang-orang Islam. Karena itulah, komandan besar Islam Saladin (Shalahuddin Al Ayyubi), yang mengalahkan pasukan salib pada tahun 1187 pada Pertempuran Hittin, dan kemudian membebaskan Jerusalem, menghukum mati para Kesatria Templar karena pembunuhan yang mereka lakukan, walaupun sebenarnya ia mengampuni banyak sekali orang Kristian. Namun, sekalipun kehilangan Jerusalem dan mengalami kekalahan besar, para Templar terus bertahan.

Dan walaupun bangsa Kristian terus menyusut di Palestin, mereka meningkatkan kekuatan di Eropah bermula di Perancis, kemudian di negara-negara lain, menjadi negara dalam negara.

Tidak diragukan lagi bahwa kekuatan politik mereka menyusahkan raja-raja Eropah. Tetapi ada aspek lain dari Kesatria Templar yang segera mengganggu kalangan kependetaan: aliran tersebut sedikit demi sedikit telah menyeleweng dari agama Kristian, dan sewaktu di Jerusalem, mereka telah mengambil sejumlah doktrin mistik yang asing.

Berkembang juga desas-desus bahwa mereka mengadakan ritual-ritual aneh sebagai amalan kepada doktrin mereka. Kesatria Templar yang melarikan diri dari Gereja diberi perlindungan oleh Raja Scotland, Robert the Bruce.

Akhirnya, pada tahun 1307, Raja Perancis Philip le Bel memutuskan untuk menangkap anggota-anggota aliran ini. Sebagiannya berjaya melarikan diri tetapi kebanyakan mereka tertangkap.

Paus Clement V juga bergabung dalam pembersihan ini. Setelah jangkamasa panjang perbicaraan, banyak anggota Templar mengakui keyakinan 'bidaah' mereka, bahwa mereka menolak kepercayaan Kristian dan menghina Jesus dalam misa mereka.

Akhirnya, para pemimpin Templar, yang dinamai "Imam Besar" (Grand Master), mulai dari yang terpenting dari mereka, Jacques de Molay, dihukum mati pada tahun 1314 atas perintah Gereja dan Raja. Kebanyakan mereka dimasukkan ke dalam penjara, dan aliran tersebut tumpas dan secara rasminya musnah.

Bagaimanapun , perbicaraan para Kesatria Templar berakhir dengan tumpasnya aliran tersebut. Tetapi, walaupun sudah dibubarkan 'secara rasmi', ia tidak benar-benar musnah. Selama penangkapan tiba-tiba pada tahun 1307, beberapa Kesatria Templar terlepas, dan berjaya menutupi jejak mereka.

Menurut tesis yang berdasarkan pada berbagai dokumen sejarah, sejumlah besar mereka berlindung di satu-satunya kerajaan di Eropah yang tidak mengakui kekuasaan Gereja Katolik di abad keempat belas, yaitu Scotland. Di sana, mereka menyusun kekuatan kembali di bawah perlindungan Raja Scotland, Robert the Bruce.

Tak lama kemudian, mereka menemukan penyamaran yang tepat untuk melanjutkan gerakan rahsia mereka: mereka menyusup ke dalam gilda (persatuan sekerja) terpenting di Kepulauan Inggeris abad pertengahan, lodge-lodge Masonry dan segera, mereka menguasai lodge-lodge ini sepenuhnya.

Lodge Masonry berganti nama pada awal era moden, dengan 'Lodge Masonic'. Scottish Rite (salah satu cabang dalam Freemasonry) merupakan cabang Masonry tertua, dan berasal di awal abad keempat belas, dari para Kesatria Templar yang berlindung di Scotland.

Dan nama-nama yang diberikan kepada tingkat tertinggi dalam Scottish Rites adalah gelaran-gelaran yang diberikan kepada para kesatria dalam aliran Templar berabad-abad sebelumnya.

Kesimpulannya, para Kesatria Templar tidak tertumpas, sebaliknya falsafah serta berbagai kepercayaan dan upacara mereka tetap berlangsung di balik samaran Freemasonry. Pendapat ini didukung oleh banyak bukti sejarah, dan diterima saat ini oleh banyak ahli sejarah Barat, baik mereka anggota Freemasonry ataupun tidak.

Di tahun 1312, ketika Raja Perancis, di bawah tekanan Gereja, membubarkan aliran Knights Templar dan memberikan hak-hak mereka kepada para Kesatria St. John di Jerusalem, aktiviti para Knights Templar tidak berhenti.

Sebahagian besar Knights Templar berlindung di pelbagai lodge Freemason yang beroperasi di Eropah pada saat itu. Pemimpin Knights Templar, Mabeignac, bersama beberapa anggota lainnya, mendapatkan perlindungan di Scotland dengan menyamar sebagai seorang tukang batu bernama Mac Benach.

Raja Scotland, Robert the Bruce, menyambut mereka dan mengizinkan mereka mengembangkan pengaruh besar terhadap lodge-lodge Mason di Scotland. Sebagai hasilnya, lodge-lodge Scot meraih peranan penting dari segi keahlian dan idea-idea mereka.

Freemason masa kini menggunakan nama Mac Benach dengan penuh hormat. Para Mason Scot, yang mewarisi pusaka Knights Templar, mengembalikannya ke Perancis bertahun-tahun kemudian dan membangunkan dasar bagi cabang yang dikenal sebagai Scottish Rites di sana.

Bagaimana para Kesatria Templar mempunyai hubungan dengan Freemasonry?

Ikuti artikel akan datang bertajuk Hubungan Knights Templar dengan Freemasonry.

Society of Jesus (Jesuit)

Society of Jesus (Perhimpunan Jesus) atau dikenali sebagai Jesuit, adalah sebuah aliran keagamaan Kristian dari Gereja Roman Katolik sebagai pergerakan yang berkhidmat untuk gereja-gereja.

Para pengikutnya itulah yang digelar Jesuit, dan mempunyai gelaran seperti 'Tentera Jesus' dan 'Tentera Berjalan Kaki Paus' kerana pengasasnya, Saint Ignatius of Loyola adalah seorang kesatria sebelum menjadi seorang paderi.

Society of Jesus ditahbiskan di bawah perlindungan Madonna Della Strada, gelaran dari Blessed Virgin Mary (Mariam si Dara yang Direstu), dan dipimpin oleh Superior General (Jeneral Agung), pada hari ini pemimpinnya ialah Peter Hans Kolvenbach.

Ibu pejabatnya terletak di Rom yang dipanggil General Curia. Sejarah Curia of The St. Ignatius sekarang adalah sebahagian dari Collegio del Gesu iaitu Church of the Gesu.


Sejarah ringkas Jesuit

Society of Jesus ditubuhkan pada 15 Agustus 1534 oleh Ignatius dan enam murid lainnya (Fransiskus Xaverius, Alfonso Salmeron, James Lainez, dan Nicholas Bobadilla, semuanya orang Sepanyol, Peter Faber dari Perancis dan Simon Rodrigues, orang Portugis) yang bertemu di Montmartre di luar Paris, kemungkinan berdekatan Chapel St. Denys, Rue Antoinette, di masa kini.

Mereka mendirikan Society of Jesus untuk "berkhidmat dan menjalankan misi di Jerusalem, atau untuk pergi ke mana pun juga tanpa bertanya, mengikuti perintah Paus." Pada tahun 1537, mereka pergi ke Itali untuk mendapatkan persetujuan Paus atas aliran mereka.

Paus Paulus III memberikan mereka persetujuan dan mengizinkan mereka untuk ditahbiskan menjadi pastor dalam Gereja Katolik. Mereka menerima tahbisan di Venesia oleh Uskup Arbe (24 Jun).

Mereka mengabdikan diri untuk menyebarkan agama Katolik dan kerja amal di Itali, kerana rencana perjalanan mereka ke Jerusalem terhalang oleh pecahnya kembali perang antara kaisar, Venesia, Paus, dan Kerajaan Uthmaniyyah.

Bersama Faber dan Lainez, Ignatius pergi ke Rom pada Oktober 1538, untuk mendapatkan persetujuan Paus atas penubuhan aliran baru tersebut. Sebuah dewan Kardinal memberikan laporan yang positif bagi usul penubuhan yang diajukan, dan Paus Paulus III mengukuhkan aliran ini menerusi bula kepausan bull Regimini militantis (27 September 1540), tetapi membatasi jumlah anggotanya 60 orang.

Batasan ini dihapuskan melalui bula Injunctum nobis (14 Maret 1543). Ignatius dipilih menjadi pemimpin umumnya yang pertama. Dia menghantar para sahabatnya sebagai pendakwah ke seluruh Eropah untuk mendirikan sekolah, kolej dan biara.


Para pendakwah (missionaries) Jesuit mula bertebaran ke seluruh dunia. Antara yang terkenal-St. Francis Xavier, jesuit yang mengabdikan diri ke negara-negara sebelah Asia.



Secret Societies


Dikurniakan umur yang panjang adalah kelebihan baginya. Dia ingin menjadi Tuhan sekarang. Tetapi bagaimana? Dia perlu berjalan mengembara untuk mengumpulkan pengikutnya. Tahun demi tahun dia mempelajari segala ilmu pengetahuan dunia perlahan-lahan.

Apa yang hendak dirisaukan? Umurku panjang, desis hatinya. Tahun ini aku belajar ilmu Fizik, tahun depan aku belajar ilmu Biologi . . .

Untuk menjadi Tuhan,atau sekurang-kurangnya dewa di bumi ini, strategi yang mampan perlu dirangka. Setiap tempat yang dilawatinya, akan diwujudkan kelompok-kelompok pengikutnya. Kelompok-kelompok ini adalah segolongan manusia yang mempercayainya. Percaya kepada kebolehannya. Percaya kepada dirinya yang digelar:

"The Wise Man"

keycode 'Secret Societies'

Ini adalah jigsclue yang penting,untuk mempelajari ilmu strategi dajal laknatullah The AntiChrist.

Sila ambil perhatian.

(Kelompok Rahsia)

"Ordo Ab Chao!"

Keseorangan di dunia seperti dalam kisah 'Robinson Crusoe' sememangnya memeritkan. Dia perlu bangkit untuk menjadi dewa yang dipatuhi oleh manusia. Dia perlu belajar segala ilmu sains untuk meyakinkan manusia akan keistimewaan dirinya.

Mula-mula dia perlu datang kepada manusia supaya manusia dapat diyakinkan bahawa dia adalah penyelamat mereka; Messiah Yang Ditunggu-tunggu. Usaha yang pertama 'mentarbiah' sekelompok manusia yang pertama ditemuinya menemui jalan buntu dan amat perit; dihalau dan dihina.

Tetapi dia tetap tidak mengalah. Dia pun berusaha lagi dan lagi. Ilmu sains yang dimilikinya hasil umurnya yang panjang dan pengalaman mengembara amat-amat berguna. Apabila berjaya mempengaruhi sekolompok manusia, dia mula mengasah pelbagai cara baru untuk mempengaruhi manusia supaya mempercayainya.

“dajal itu akan datang nanti dari satu tempat antara Syam dan Iraq. Dan mempengaruhi manusia dengan begitu cepat sekali . . ." (Hadis)

Dia mula mengatur strategi baru. Strategi yang benar-benar berjaya dan tidak pernah menghampakannya.

Dia mula menubuhkan kelompok-kelompok rahsia di sana-sini.

Untuk ini, dajjal perlu sampai ke semua bangsa dan umat supaya mereka akan dapat dikumpulkan ke dalam kelompok-kelompok berasingan yang mempercayainya. Kelompok-kelompok ini nanti akan bertemu di antara satu sama lain; dengan kata lain, akan disatukan melalui benang-benang merah yang tersembunyi.

Setiap umat mesti menerima konsep ajaran dewa-dewi, yang dijana oleh para rahib yang mengamalkan sihir. Ini adalah trend yang perlu diajar kepada semua bangsa. Sihir adalah pemangkin untuk semua ini.

Kekuatan 'magis' untuk setiap kelompok rahsia yang didalanginya. Terdapat 2 rahsia sihir The AntiChrist; pertamanya melalui kekuatan ilmu sains dan keduanya melalui perhubungan dengan makhluk berdimensi lain, jin dan syaitan.

"Sabda Rasulullah Sallallaahu `Alayhi `waa `Sallam  lagi: “Di antara tipu dayanya juga dia suruh langit supaya menurunkan hujan tiba-tiba hujan pun turun. Dia suruh bumi supaya mengeluarkan tumbuh-tumbuhannya tiba-tiba tumbuh.

Dan termasuk ujian yang paling berat bagi manusia, dajjal itu datang ke perkampungan orang-orang baik dan mereka tidak mengakunya sebagai Tuhan, maka disebabkan yang demikian itu tanam-tanaman dan ternakan mereka tidak menjadi."

“Di antara tipu dayanya itu juga dia berkata kepada orang Arab: “Seandainya aku sanggup menghidupkan ayah atau ibumu yang sudah lama meninggal dunia itu, apakah engkau mengaku aku sebagai Tuhanmu?”

Orang Arab itu akan berkata: “Tentu.” Maka syaitan pun datang menyamar seperti ayah atau ibunya. Rupanya sama, sifat-sifatnya sama dan suaranya pun sama. Ibu bapanya berkata kepadanya: “Wahai anakku, ikutilah dia, sesungguhnya dialah Tuhanmu.” (Hadis)

Kelompok-kelompok rahsia ini amat menghormati dajal ini. Dia digelar: The Wise Man; Orang Yang Bijaksana. dajal mengikat para pengikutnya di dalam kelompok-kelompok rahsia ini dengan kuasa ilmu pengetahuannya yang tinggi. Ilmu pengetahuan adalah kunci kepada KEPERCAYAAN DAN KEKAYAAN.

Manusia cepat menghormati kepada orang yang punya kemahiran dan kepandaian. dajjal akan mengajarkan segala kepandaian ini dan memacu mereka untuk gigih belajar dan berusaha bagi meningkatkan imej kelompok-kelompok rahsia ini di mata masyarakat.

Kelompok-kelompok rahsia ini menjadi lebih terhormat dan kaya-raya. Lama kelamaan, mereka tidak perlu lagi menunjuk-nunjukkan kepandaian mereka, kerana IMEJ mereka dengan sendirinya telah menarik ramai bijakpandai, bangsawan dan raja-raja untuk menyertai 'kelab-kelab' mereka ini.



dajjal menubuhkan kelompok-kelompok rahsia ini antara lain adalah untuk:

1) Meluaskan empayarnya.

2) Mengekalkan kewujudannya (survive)

Ini adalah prinsip yang paling digemari oleh dajjal iaitu DIVIDE & RULE. dajjal tahu kehadiran para Nabi yang diutuskan ke dalam Matrix dunia ini untuk menyatukan manusia kepada penyembahan Tuhan Yang Satu.

Oleh itu untuk menggagalkan usaha mereka dia perlu memecahbelahkan mereka. dajjal perlu menubuhkan cawangan-cawangannya di seluruh dunia. Cawangan-cawangan berasingan yang nantinya akan di satukan kelak.

Ini adalah prinsip yang biasa digunakan dalam industri hartanah. Donald Trump biasa bermain taktik begini. Salah satu tujuan menubuhkan banyak kelompok rahsia di sana-sini adalah untuk mengekalkan kewujudannya.

Jika terdapat kelompok rahsia miliknya yang dimusnahkan, diharamkan atau sebagainya, dajjal masih memiliki cawangan yang lain. Mereka dapat bergabung kembali dan berpecah untuk menubuhkan kelompok rahsia yang lain.Ini benar-benar KESATUAN DALAM KEPELBAGAIAN.


Di antara kelompok-kelompok rahsia dajjal Laknatullah Al-Muntazhor The AntiChrist a.k.a The Hidden Hand:

Illuminati

Freemasonry (di bawahnya bercambah lagi pertubuhan yang lain seperti Rotary Club, Lion Club etc)

Knight of Malta

Thule Society

The Round Table

Priory of Zion

Council of Nine

Brotherhood of Snake

Club of Rome

Fraternity of Rosicrusian

Aum Shinrikyo

Triad (Chinese Secret Societies)

Blue Brethren

Babylonian Brotherhood

Vril Society

Apabila terdapat banyak kelompok rahsia, strategi tahap ke-2 dijalankan. dajjal akan memilih yang mana akan dikomersilkan, akan diiklankan ke khalayak ramai. dajjal akan menjual imej dan segala 'trademark' kelompok rahsia yang dipilihnya itu.

Ini bertujuan untuk mendidik orang ramai supaya lebih mengenali dan membiasakan diri dengan kelompok rahsianya. Gerak kerja secara 'underground' mula ditinggalkan dan kelompok rahsia dajjal ini mula melangkah ke dunia 'mainstream'.


Namun pada masa yang sama, kelompok-kelompok rahsia yang lain tetap tersembunyi dan menjalankan gerak kerjanya secara rahsia dan tidak diketahui orang ramai. Pertubuhan-pertubuhan dajjal yang telah dikomersilkan mendapat arahan dari organisasi yang bertaraf 'The Hidden Hand' ini.

Para pengikut yang dungu di dalam pertubuhan dajjal yang komersil ini digalakkan menjalankan pelbagai program kemanusian dan kebajikan, tetapi para elit mereka di dalam 'Hidden Organization' menjalankan penjualan senjata, industri pelacuran dan pornografi, pengedaran dadah, penyeludupan dan perhambaan manusia, kegiatan subversif, peperangan dan 1001 program kejahatan, tanpa disedari oleh para pengikut bawahan.

Para Elit ini adalah syaitan-syaitan manusia yang amat komited dengan tugas mereka.

"Katakanlah (wahai Muhammad)

"Aku berlindung kepada Allah pemelihara sekalian manusia.

Yang menguasai sekalian manusia,

Tuhan yang berhak di sembah oleh sekalian manusia.

Dari kejahatan pembisik, penghasut yang timbul tenggelam,

yang melemparkan bisikan dan hasutannya ke dalam hati manusia,

iaitu pembisik dan penghasut

dari kalangan jin dan manusia." (Surah An-Nas)

Merekalah yang memegang sosio-politik dunia masakini,menghampiri cita-cita dajjal laknatullah The AntiChrist untuk menjadi 'dewaraja' di bumi ini. Media massa, internet, dunia hiburan, filem, intelligen, ketenteraan, pendidikan, perniagaan dan pelbagai cabang ruanglingkup kehidupan manusia dikuasai oleh para Elit ini.

Mereka merasa telah mampu mengawal dunia ini. Melalui 'secret societies', dajjal laknatullah semakin yakin dapat mengalahkan Tuhan yang mencipta dirinya.


Tuan-tuan dan puan-puan,

SELAMAT DATANG KE DUNIA 'SECRET SOCIETIES'

Dari Abi Umamah Al-Bahiliy, beliau berkata: “Rasululah Sallallaahu `Alayhi `waa `Sallam telah berkhutbah di hadapan kami. Dalam khutbahnya itu Baginda banyak menyentuh masalah dajjal.

Baginda telah bersabda: “Sesungguhnya tidak ada fitnah (kerosakan) di muka bumi yang paling hebat selain daripada fitnah yang dibawa oleh dajjal. Setiap Nabi yang diutus oleh Allah Subhanahuwataala ada mengingatkan kaumnya tentang dajjal.

Aku adalah Nabi yang terakhir sedangkan kamu adalah umat yang terakhir. dajjal itu tidak mustahil datang pada generasi (angkatan) kamu. Seandainya dia datang sedangkan aku masih ada di tengah-tengah kamu, maka aku adalah sebagai pembela bagi setiap mukmin.

Jika dia datang sesudah kematianku, maka setiap orang menjaga dirinya. Dan sebenarnya Allah Subhanahuwataala akan menjaga orang-orang mukmin. 


FIKIRKAN SEMULA


Prophet of AllahShallallahu Alaihi wa Sallam Said: Three hundred fourteen (314) among those who are female, joined the AlMahdi who will act on the leader are doing wrong and uphold justice as hoped for by everyone. After that, there is no longer good on this earth is more than good at the time of AlMahdi. Sabda Nabi Shallallahu Alaihi wa Sallam: Tiga ratus empat belas (314) orang yang diantaranya adalah perempuan, bergabung dengan AlMahdi yang akan bertindak ke atas setiap pemimpin yang berbuat zalim dan menegakkan keadilan seperti yang diharap-harapkan oleh semua orang. Setelah itu, tidak ada kebaikan lagi dimuka bumi ini yang melebihi pada masa AlMahdi.

ps: Msg from 1WORLDCommunity

Our Responsibility @GOLDMINE 1WORLD Community Should Render Back the trusts to those to Whom they Due: (@18 Group Of people) Poor People, Orphan, Single Mother, Single Father, Student, Low In Come, Jobless, Disable, Patient, Old Citizen, Prisoner, Bankruptcy, FARMER, Fishermen, RICH People, All RACES, All Country And All Government In theWhole WORLD. theWORLD for free! New WORLD Principle:  ASSETProperty "It's NOT For SALE, It's Not For Bought, It's FREE!:  *Free House *Free Car * Free Education: College, University. *Free ELETRICAL GOODs: Air Con, PC Laptops, Home Theatre. *Free FURNITURE: Sofa Set, Bed Set, Sauna Bath, Kitchen Cabinet, Dining Table. *Free Vacation: Travelling Around the WORLD, Holiday, HAJ, UMRAH, NOW EveryONE CAN Fly, Hotels. *Free Life Insurance: (Free Hospital Fund, Free Funeral Fund, Free Death Fund, Free Pension Fund).


SOLUTION: *Poverty Killer *Recession Killer  *Global Peace 
Be the First! JOIN 1WORLDCommunityForYOURCountry
Remember: 'U' Do Not Ask WHY 'U' Ask Why Not'

No comments:

Post a Comment